Number of the records: 1  

Věda a teologie


  1.  Polkinghorne, J. C., 1930-2021 - Author
    1. vyd. - Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2002 - 170 s. ; 20 cm
    ISBN 80-7325-007-1
    Současná světová teologie
      Šprunk, Karel, - Translator
     přírodní vědy  věda  věda a víra
     studie
    Call numberC 307.787
    Umístění 27-1 - Křesťanská teologie. Bůh
    Věda a teologie
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 307.787 v1   

    Title statementVěda a teologie : úvod do problematiky / John Polkinghorne ; [z anglického originálu ... přeložil Karel Šprunk]
    Main entry-name Polkinghorne, J. C., 1930-2021 (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2002
    Phys.des.170 s. ; 20 cm
    ISBN80-7325-007-1
    National bibl. num.cnb001191738
    Edition Současná světová teologie
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginalScience and theology : an introduction
    Another responsib. Šprunk, Karel, 1928-2024 (Translator)
    Subj. Headings přírodní vědy * věda * věda a víra
    Form, Genre studie
    UDC 001 , 27-1/-2 , 5
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru27-1 - Křesťanská teologie. Bůh
    Document kindBOOKS
    Věda a teologie
    Autor, známý fyzik a teolog, vedl v New Yorku seminář o vědě a teologii. Na základě jeho přednášek vznikla tato kniha zamýšlená jako učebnice v rychle se rozvíjejícím oboru. Kniha má jasnou strukturu a jednotlivé kapitoly jsou na sobě nezávislé, což usnadňuje studium konkrétního problému. Kapitoly vycházejí od obecných úvah (obecně o vědě a teologii) k otázkám více specifickým. Kniha má osm kapitol, v nichž se autor mj. zabývá vědeckým poznáním vesmíru, vztahem mezi vědomím a mozkem, stvořením a teologií přírody, vztahem mezi světovými náboženstvími, etikou vědeckých objevů... Autor se soustředil na výklad důležitých pojmů, čímž usnadňuje orientaci v knize a napomáhá studiu. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.