Number of the records: 1
Vyd. 1. - Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta, 2007 - 269 s. : barev. il., faksim. ; 21 cm
ISBN 978-80-7368-265-1 (brož.)
Srpová, Hana, - Author
reklama a propagace reklama a propagace masová komunikace masmédia žurnalistika
monografieCall number C 326.359 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Od informace k reklamě / Hana Srpová ... [et al.] Edition statement Vyd. 1. Issue data Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta, 2007 Phys.des. 269 s. : barev. il., faksim. ; 21 cm ISBN 978-80-7368-265-1 (brož.) National bibl. num. cnb001713333 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Language note Anglický souhrn Another responsib. Srpová, Hana, 1951- (Author)
Another responsib. Ostravská univerzita. Filozofická fakulta (Publisher)
Subj. Headings reklama a propagace * reklama a propagace - Česko * masová komunikace * masmédia * žurnalistika Form, Genre monografie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 , 316.772.4 , 659.3 , 070 , (437.3) , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Monografie přispívá k analýze současného českého reklamního a žurnalistického diskurzu, všímá si některých strategií a prostředků (verbálních i neverbálních), jimiž tyto diskurzy realizují svá persvazivní a manipulativní působení na masového adresáta. Jednotlivá zjištění i závěry jsou demonstrovány pomocí příkladů z rozsáhlé rešerše komunikátů reklamních i žurnalistických (především z publicistiky na politická témata). K publikaci lze zakoupit CD s ukázkami reklamních spotů. Kniha vyšla i v anglické verzi: PERSUASION THROUGH WORDS AND IMAGES Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1