Number of the records: 1  

Kvalita ve službách cestovního ruchu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Indrová, Jarmila - Author
    Vyd. 1. - Praha : Oeconomica, 2011 - 169 s. : il.
    ISBN 978-80-245-1766-7 (brož.)
    Odborná kniha s vědeckou redakcí
      Houška, Petr, - Author   Petrů, Zdenka, - Author
     cestovní ruch  management jakosti
     učebnice vysokých škol
    Call numberS 33.372
    Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníS 33.372   

    Title statementKvalita ve službách cestovního ruchu / Jarmila Indrová, Petr Houška, Zdenka Petrů
    Main entry-name Indrová, Jarmila (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Oeconomica, 2011
    Phys.des.169 s. : il.
    ISBN978-80-245-1766-7 (brož.)
    National bibl. num.cnb002249500
    Edition Odborná kniha s vědeckou redakcí
    NoteSeznam zkratek
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Houška, Petr, 1960- (Author)
    Petrů, Zdenka, 1953- (Author)
    Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze (Publisher)
    Subj. Headings cestovní ruch * management jakosti
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 005.6 , 338.48 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Document kindBOOKS
    Kvalita je v současné době jedním z důležitých faktorů úspěchu podniků cestovního ruchu na trhu. Předložená publikace vymezuje kvalitu služeb v cestovním ruchu, definuje faktory, které ji ovlivňují a na základě analýzy této problematiky informuje čtenáře o hodnocení kvality v zemích EU a kritériích, která se postupně formulují do standardů. Zdůvodnění standardů služeb cestovního ruchu a lepší pochopení nutnosti jejich dodržování napomáhá charakteristika vývoje kvalitativních standardů v oblasti služeb cestovního ruchu ve světě a v České republice. Čtenář získá řadu informací o požadované kvalitě služeb, které lze vhodně použít při výběru produktu různých podniků cestovního ruchu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.