Number of the records: 1
Pink, Daniel H. - Author
Vyd. 1. - V Brně : Jan Melvil, 2013 - 256 s. : il. ; 22 cm
ISBN 978-80-87270-63-9, ISBN 999-00-001-7392-1
Žádná velká věda
prodej psychologie prodeje persuaze
populárně-naučné publikaceCall number C 354.639 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Prodávat je lidské : překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní / Daniel H. Pink ; [překlad Viktor Horák] Main entry-name Pink, Daniel H. (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data V Brně : Jan Melvil, 2013 Phys.des. 256 s. : il. ; 22 cm ISBN 978-80-87270-63-9 999-00-001-7392-1 National bibl. num. cnb002518984 Edition Žádná velká věda Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Original To sell is human Subj. Headings prodej * psychologie prodeje * persuaze Form, Genre populárně-naučné publikace Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 , 658.8:005.32 , 316.776.33 , (0.062) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS „Neotřelý pohled na umění prodávat, spojující výsledky společenských věd, vlastního výzkumu a sebraných příběhů. ... Ohromně zábavné a užitečné.“– Forbes„Silniční mapa, která nás ostatní dovede k našim vlastním prezentacím.“– Chicago TribunePřesvědčujete kolegy, aby přijali váš nápad? – Prodáváte. Rádi byste získali pro své podnikání investora? – Prodáváte. Přemlouváte děti, aby se učily? – Zase prodáváte. Ať jsme zaměstnanci, podnikatelé, rodiče, učitelé… trávíme naše dny snahou působit na ostatní. Přesvědčujeme, ubezpečujeme a ovlivňujeme druhé, aby se vzdali něčeho, co mají, výměnou za to, co máme my. Ať se nám to líbí nebo ne, všichni prodáváme.Tohle není jen další kniha o prodeji a pro prodejce.Autor knihy, Daniel H. Pink, předkládá nový pohled na složité umění prodeje, přičemž své poznatky opírá o četné sociologické studie a výzkumy. Svět se změnil, co dříve platilo a fungovalo, dnes neplatí nebo je přinejmenším neefektivní. Na téměř posvátném pravidle prodejců „pokaždé uzavři obchod“ a po léta uplatňovaných metodách nezůstal kámen na kameni. Vztah prodejce a zákazníka je jiný, rovnocenný. Prodejce dávno nedrží trumfy v rukou jako dřív. Jeho role při uzavírání obchodu se změnila. A Pink formuluje novou trojici zásadních vlastností, které by si měl osvojit každý, kdo to s prodejem myslí vážně.A jako správný obchodník vám autor nabízí několik užitečných „vzorků zdarma“ – soubory zcela konkrétních nástrojů, tipů, rad a cvičení, které byly pečlivě vytvořeny tak, abyste novému světu prodávání opravdu porozuměli a dosáhli úspěchu.V knize se taky dozvíteJak neprodávat věci, ale zážitky. Jak umět plavat v oceánu odmítnutí. Co je to jednoslovný kapitál. Proč pomáhá tázací samomluva. Co je podstatou pixarské prezentace. Jaké jsou nové formy prezentace obchodních nabídek. Proč jsou důležitá tři základní pravidla improvizačního divadla. O autoroviDaniel H. Pink je americký autor pěti knih věnujících se obchodní, pracovní a manažerské tématice. Jeho knihy byly přeloženy do 33 jazyků. Píše články pro The New York Times, Harvard Business Review, Fast Company a Wired. Přednáší ve firmách a na univerzitách celého světa. V roce 2011 byl v žebříčku Thinkers50 zařazen mezi 50 nejvlivnějších myslitelů světa v oblasti managementu. Žije se svou ženou a třemi dětmi ve Washingtonu, DC. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1