Number of the records: 1  

Co je nového ve vzdělávání

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Feřtek, Tomáš, 1962- - Author
    1. vydání - 97 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-906089-2-4
    CJN ;
    20.-21. století
     vzdělávání  vzdělávání  vzdělávací systémy  vzdělávací politika  inovace ve vzdělávání
     úvahy
    Call numberC 367.360
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Co je nového ve vzdělávání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 09.12.2024)C 367.360   

    Title statementCo je nového ve vzdělávání / Tomáš Feřtek
    Main entry-name Feřtek, Tomáš, 1962- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationPraha : Nová beseda, 2015
    Phys.des.97 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-906089-2-4
    National bibl. num.cnb002733705
    Edition Co je nového ; 2
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteČeské a anglické resumé
    Subj. Headings 20.-21. století * vzdělávání - Česko - 20.-21. století * vzdělávání - sociologické aspekty - 20.-21. století * vzdělávací systémy - Česko - 20.-21. století * vzdělávací politika * inovace ve vzdělávání
    Form, Genre úvahy
    Conspect37.014 - Vzdělávací a výchovná politika
    UDC 37.0 , 316 , 37.09 , 37.014.5 , 37.0:001.895 , (437.3) , (0:82-4)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Co je nového ve vzdělávání
    Jaké otázky hýbou zdánlivě nehybným systémem? Co může za problémy, které dnes pozorujeme ve vzdělávacím systému? Tomáš Feřtek se zamýšlí nad vlivem poznatků neurověd, technologického boomu i sociálních nerovností na dnešní školy. Popisuje, jak se mění způsob nabývání vědomostí, prohlubování poznání či motivace učit se. Situaci ve školství, jak je popisována v médiích, dává autor do kontextu a ukazuje proměnu českého školství za posledních deset let. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.