Number of the records: 1
Public relations a zpravodajství
Tomandl, Jan, 1980- - Author
1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2012 - 152 s. ; 21 cm
ISBN 978-80-87500-28-6
21. století
masmédia žurnalistika zpravodajství public relations
monografieUmístění Title statement Public relations a zpravodajství : vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii / Jan Tomandl Portion of title Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii Main entry-name Tomandl, Jan, 1980- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Zlín : VeRBuM, 2012 Phys.des. 152 s. ; 21 cm ISBN 978-80-87500-28-6 National bibl. num. cnb002430868 Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Language note Anglické resumé Subj. Headings 21. století * masmédia - 21. století * žurnalistika - 21. století * zpravodajství - 21. století * public relations - 21. století Form, Genre monografie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 316.774 , 070 , 070.431 , 659.4 , (048.8) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1