Number of the records: 1
The impact of same-race teachers on student behavioral outcomes
Kurylo, Bohdana - Author
34 stran ; 21 cm
ISBN 978-80-7343-502-8, ISBN 978-80-7344-597-3
Working paper series,
učitel a žák rasová identita školní úspěšnost pedagogická komunikace kvalita vzdělávání
studieCall number C 404.281 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Title statement The impact of same-race teachers on student behavioral outcomes / Bohdana Kurylo Main entry-name Kurylo, Bohdana (Author) Publication Prague : CERGE-EI, 2021 Phys.des. 34 stran ; 21 cm ISBN 978-80-7343-502-8 978-80-7344-597-3 National bibl. num. cnb003346747 Edition Working paper series (CERGE-EI) ; 695 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Language note České a anglické resumé Subj. Headings učitel a žák * rasová identita * školní úspěšnost * pedagogická komunikace * kvalita vzdělávání Form, Genre studie Conspect 37 - Výchova a vzdělávání UDC 37.064.2 , 316.347 , 37.091.212.7-026.18 , 316.772.4:37 , 37.0:005.6 , (048.8) Country Česko Language angličtina Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1