Number of the records: 1
Metodologie marketingového výzkumu
Malátek, Vojtěch - Author
V Opavě : Slezská univerzita, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2001 - 108 s. ; 24 cm
ISBN 80-7248-119-3
Studia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
marketingový výzkum
studieTitle statement Metodologie marketingového výzkumu / Vojtěch Malátek Main entry-name Malátek, Vojtěch (Author) Issue data V Opavě : Slezská univerzita, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2001 Phys.des. 108 s. ; 24 cm ISBN 80-7248-119-3 National bibl. num. cnb001032636 Edition Studia oeconomica Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Note 150 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Subj. Headings marketingový výzkum - metodologie Form, Genre studie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8.012.12 , 303 , (048.8) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1