Number of the records: 1
Marketing v kostce
Doležal, Michael, 1972- - Author
1. vyd. - V Brně : Masarykova univerzita, 2002 - 104 s.
ISBN 80-210-2935-8
Sekot, Aleš, - Other
marketing
učebnice vysokých školCall number S 28.736 Umístění Title statement Marketing v kostce / Aleš Sekot, Michael Doležal Main entry-name Doležal, Michael, 1972- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data V Brně : Masarykova univerzita, 2002 Phys.des. 104 s. ISBN 80-210-2935-8 National bibl. num. cnb001183465 Note Nad názvem: Masarykova univerzita v Brně. Ekonomicko-správní fakulta Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Sekot, Aleš, 1947- (Other)
Another responsib. Masarykova univerzita. Ekonomicko-správní fakulta (Other)
Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice vysokých škol UDC 339.1 , 658.8 Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Publikace se ve komprimované podobě snaží přiblížit čtenáři soudobou podobu marketingu a marketingového řízeni a pojednává i o dalších kapitolách jako je reklama, public relations a současných manažerských proudech. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1