Number of the records: 1
Základy marketingu pro střední odborné školy
Vysekalová, Jitka, 1941-2024 - Author
2. vyd. - Praha : Fortuna, 2003 - 164 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-7168-668-9
Vydrová, Jaruše - Author Strnad, Pavel, - Author
marketing
učebnice středních školCall number C 327.275 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Základy marketingu pro střední odborné školy / Jitka Vysekalová, Pavel Strnad, Jaruše Vydrová Main entry-name Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Author) Edition statement 2. vyd. Issue data Praha : Fortuna, 2003 Phys.des. 164 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-7168-668-9 National bibl. num. cnb000738138 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Vydrová, Jaruše (Author)
Strnad, Pavel, 1938-2014 (Author)
Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice středních škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC (075.3) , 658.8 Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Středoškolská učebnice obsahuje základní poznatky z oboru marketingu. Zdroj anotace: Národní knihovna ČRLoading…
Number of the records: 1