Number of the records: 1
Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání
Opatřilová, Dagmar, 1962- - Author
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2009 - 322 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-210-5030-3 (brož.)
tělesně postižené děti integrovaná výchova a vzdělávání mateřské školy základní školy
inkluzivní pedagogika inkluzivní vzdělávání
monografieCall number C 343.836 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Title statement Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání / Dagmar Opatřilová Main entry-name Opatřilová, Dagmar, 1962- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : Masarykova univerzita, 2009 Phys.des. 322 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-210-5030-3 (brož.) National bibl. num. cnb002086197 Note Nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, katedra speciální pedagogiky. Monografie byla vydána v rámci řešení výzkumného záměru MSM 0021622443 "Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání". 200 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstříky Language note Anglické resumé Another responsib. Masarykova univerzita. Katedra speciální pedagogiky (Other)
Subj. Headings inkluzivní pedagogika * inkluzivní vzdělávání Subj. Headings tělesně postižené děti - Česko * integrovaná výchova a vzdělávání - Česko * mateřské školy - Česko * základní školy - Česko Form, Genre monografie Conspect 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob UDC 316.344.6-056.26/.29-053.2 , 37.043.2 , 373.24 , 373.3 , (437.3) , (048.8) Country Česko Language čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/201004/contents/nkc20102086197_1.pdf Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Document kind BOOKS Monografie s názvem Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání prezentuje integrativní vzdělávání v podmínkách České republiky. Analyzuje společné vzdělávání žáků s tělesným postižením s intaktní populací v mateřských a základních školách z pohledu učitelů i samotných žáků. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1