Number of the records: 1  

Čtu a vím o čem

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Nováková, Iva, 1961- - Author - Illustrator
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2014 - 63 s. : il. ; 30 cm
    ISBN 978-80-262-0586-9 (brož.)
     čeština  čtení  porozumění (lingvistika)
     pracovní sešity  texty  publikace pro děti
    Call numberB 53.826
    Umístění 373.3 - Základní školství
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 16.12.2024)B 53.826 b   

    Title statementČtu a vím o čem : pracovní sešit k rozvíjení čtení s porozuměním : luštění pro malé čtenáře / Iva Nováková
    Main entry-name Nováková, Iva, 1961- (Author) (Illustrator)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2014
    Phys.des.63 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-262-0586-9 (brož.)
    National bibl. num.cnb002535310
    Subj. Headings čeština * čtení * porozumění (lingvistika)
    Form, Genre pracovní sešity * texty * publikace pro děti
    Conspect028 - Čtení. Četba
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC 81'23 , 37.016:028-028.31 , 811.162.3 , (0:82-9) , (0.053.2) , (076.1)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.3 - Základní školství
    Document kindBOOKS
    Autorka úspěšného titulu Víš, co čteš? připravila nový soubor krátkých a zábavných povídek, které jsou doprovázeny množstvím různých úkolů a otázek připomínajících motivy z pročteného textu. Pro začínající čtenáře je zařazena, stejně jako v předchozím dílu, část s nejrůznějšími na sobě nezávislými úkoly, při nichž si dítě procvičí porozumění textu, logické myšlení, soustředění, paměť a grafomotorické dovednosti. Příběhy v sobě spojují nápaditost, vtip a jednoduchou zápletku, která dokáže malé čtenáře zaujmout. Doplňující luštěnky a dokreslovačky přirozenou a zábavnou formou rozvíjejí zmíněné motivy. Iva Nováková je výtvarnice, vytvořila a publikovala množství autorských knížek rozvíjejících dovednosti předškoláků a dětí mladšího školního věku. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.