Number of the records: 1
The impact of high-stakes school-admission exams on study effort and achievements: quasi-experimental evidence from Slovakia
Federičová, Miroslava - Author
Prague : CERGE-EI, 2014 - 42 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-7343-321-5, ISBN 978-80-7344-314-6
Working paper series,
přijímací zkoušky střední školy výkonová motivace školní psychologie ověřování znalostí pedagogický výzkum
studieCall number C 361.318 Umístění Title statement The impact of high-stakes school-admission exams on study effort and achievements: quasi-experimental evidence from Slovakia / Miroslava Federičová Main entry-name Federičová, Miroslava (Author) Issue data Prague : CERGE-EI, 2014 Phys.des. 42 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-7343-321-5 978-80-7344-314-6 National bibl. num. cnb002626195 Edition Working paper series (CERGE-EI) ; 517 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Language note Anglické a české resumé Subj. Headings přijímací zkoušky * střední školy * výkonová motivace * školní psychologie * ověřování znalostí * pedagogický výzkum - Slovensko Form, Genre studie Conspect 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání UDC 37.091.212.2 , 373.5/.6+377.1/.3 , 159.947.5:159.944 , 37.013.77 , 37.011/.012 , 37.012 , (437.6) , (048.8) Country Česko Language angličtina Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1