Number of the records: 1
Rozumově nadaní studenti s poruchou učení
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2014 - 140 s. : il. (některé barev.) ; 23 cm
ISBN 978-80-210-7520-7
Portešová, Šárka, - Author
talentované děti specifické poruchy učení speciální pedagogika
kolektivní monografieCall number C 361.928 Umístění 376 - Speciální pedagogika Title statement Rozumově nadaní studenti s poruchou učení : cesty od školních výkonových paradoxů k úspěchu / Šárka Portešová ... [et al.] Portion of title Cesty od školních výkonových paradoxů k úspěchu Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : Masarykova univerzita, 2014 Phys.des. 140 s. : il. (některé barev.) ; 23 cm ISBN 978-80-210-7520-7 National bibl. num. cnb002682546 Note Nad názvem: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, Institut výzkumu dětí, mládeže a rodiny. 200 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík Another responsib. Portešová, Šárka, 1968- (Author)
Another responsib. Institut výzkumu dětí, mládeže a rodiny (Other)
Subj. Headings talentované děti * specifické poruchy učení * speciální pedagogika Form, Genre kolektivní monografie Conspect 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob UDC 373.3.011.3-052-056.45 , 616.89-008.43 , 376 , (048.8:082) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Document kind BOOKS Publikace se věnuje problematice souběhu rozumového nadání a poruchy učení u středoškolských a vysokoškolských studentů. Kromě obecného vhledu zacíleného na problematiku formování nadání v období adolescence a rané dospělosti se zaměřuje především na otázky související s úspěšným překonáváním školního znevýhodnění těchto studentů, jež souvisí s jejich poruchou učení. Na konkrétních příkladech výpovědí nadaných studentů s tzv. dvojí výjimečností ukazuje, které faktory a podmínky mohou vést k úspěšné kompenzaci jejich specifických handicapů a souběžně k rozvoji nadání a naopak, které skutečnosti jsou v tomto procesu rizikové. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1