Number of the records: 1  

Hovory s dětmi současnosti

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Losey, Meg Blackburn - Author
    1. vyd. - Bratislava : Eugenika, 2012 - 249 s. ; 20 cm
    ISBN 978-80-8100-277-9
     indigové děti  křišťálové děti  duhové děti  psychologie dítěte  nevysvětlené jevy  vědomí  lidstvo
     populárně-naučné publikace  příběhy
    Call numberC 363.741
    Umístění 159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    Hovory s dětmi současnosti
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 10.02.2025)C 363.741   

    Title statementHovory s dětmi současnosti / Meg Blackburn Losey ; [překlad Edita Tesárková]
    Main entry-name Losey, Meg Blackburn (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBratislava : Eugenika, 2012
    Phys.des.249 s. ; 20 cm
    ISBN978-80-8100-277-9 278.00 Kč
    NotePřeloženo z angličtiny
    OriginalConversations with the children of now
    Subj. Headings indigové děti * křišťálové děti * duhové děti * psychologie dítěte * nevysvětlené jevy * vědomí - duchovní aspekty * lidstvo
    Form, Genre populárně-naučné publikace * příběhy
    Conspect159.96 - Zvláštní duševní stavy a procesy
    UDC 17.021.4 , 2-18 , 165.12 , 159.922 , 001.94 , 159.922.7 , 316.346.32-053.2-056.45 , (0:82-32) , 821-32 , (0.062)
    CountrySlovensko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    Document kindBOOKS
    Hovory s dětmi současnosti
    Děti současnosti - Meg Blackbourn Losey - Kdo jsou děti současnosti? Je to nová generace, jež je nepopiratelně mnohem vyvinutější než všechny předešlé a která přišla na náš svět se zcela mimo-řádnými dary. Autorčiným záměrem není tyto děti vměstnat do kategorií, ale spíše probádat fenomén dětí současnosti a vypovědět jejich příběhy. Děti současnosti nám přinášejí možnost mimořádných evolučních změn, protože mají zvláštní poslání poučit nás o širší realitě. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.