Number of the records: 1  

Marketingová komunikace


  1.  Přikrylová, Jana, 1951- - Author
    1. vyd. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 1994 - 113 s.
    ISBN 80-7079-376-7
     marketingová komunikace
     učebnice vysokých škol
    Call numberS 22.101
    Umístění
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 22.101 v3   
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 22.101   
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 22.101 v1   
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 22.101 v4   

    Title statementMarketingová komunikace / Jana Nagyová
    Main entry-name Přikrylová, Jana, 1951- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Vysoká škola ekonomická, 1994
    Phys.des.113 s.
    ISBN80-7079-376-7
    National bibl. num.cnb000084784
    NoteNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů
    Internal Bibliographies/Indexes Noteobsahuje bibliografii
    Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů (Other)
    Subj. Headings marketingová komunikace
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8:316.77 , 339.1 , 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Marketingová komunikace
    Marketingová komunikace
    Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.