Number of the records: 1
Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol
Kratochvílová, Jana, 1964- - Author
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2009 - 99 s. : il. (některé barev.) ; 21 cm
ISBN 978-80-210-4948-2 (brož.)
Havel, Jiří, - Author Filová, Hana, - Author
integrovaná výchova a vzdělávání základní školy pedagogická evaluace
studieCall number C 340.964 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Title statement Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol : analytická studie - výsledky rámce pro sebehodnocení podmínek vzdělávání / Jana Kratochvílová, Jiří Havel, Hana Filová Main entry-name Kratochvílová, Jana, 1964- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : Masarykova univerzita, 2009 Phys.des. 99 s. : il. (některé barev.) ; 21 cm ISBN 978-80-210-4948-2 (brož.) National bibl. num. cnb002031503 Note Na obálce nad názvem: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, katedra pedagogiky. Část. tištěno napříč. Realizováno v rámci výzkumného záměru MSM 0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu RVP pro ZV. 200 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky Another responsib. Havel, Jiří, 1968- (Author)
Filová, Hana, 1956- (Author)
Another responsib. Masarykova univerzita. Katedra pedagogiky (Other)
Subj. Headings integrovaná výchova a vzdělávání - Česko * základní školy - Česko * pedagogická evaluace - Česko Form, Genre studie Conspect 37 - Výchova a vzdělávání UDC 37.043.2 , 373.3 , 37.011/.012 , (437.3) , (048.8) Country Česko Language čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/201009/contents/nkc20102031503_1.pdf Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Document kind BOOKS Tato analytická studie je součástí výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu, realizovaného na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. V rámci dílčího interního projektu jsme se v období let 2007–2009 zaměřili na obsahovou analýzu školních vzdělávacích programů a na podmínky, které školy deklarují dětem se speciálními vzdělávacími potřebami. Současně jsme realizovali výzkum, který se zabývá sebehodnocením podmínek inkluzivního vzdělávání škol a expertním jednáním učitele ve výuce s akcentem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami: didaktický profil – volba strategií, metod, forem práce, principů, pomůcek a opatření učitele při práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1