Number of the records: 1
Čapek, Robert, 1967- - Author
2., přeprac. vyd. - Praha : Grada, 2014 - 186 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-247-4639-5 (brož.)
Pedagogika
odměny a tresty hodnocení žáků školní kázeň klima školy
příručkyCall number C 356.232 Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Title statement Odměny a tresty ve školní praxi : kázeňské strategie, zásady odměňování a trestání, hodnocení a klasifikace, podpora a motivace žáků / Robert Čapek Main entry-name Čapek, Robert, 1967- (Author) Edition statement 2., přeprac. vyd. Issue data Praha : Grada, 2014 Phys.des. 186 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-247-4639-5 (brož.) National bibl. num. cnb002536556 Edition Pedagogika (Grada) Note Na rubu tit. s. uvedeno též: Vyd. 1. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Subj. Headings odměny a tresty * hodnocení žáků * školní kázeň * klima školy Form, Genre příručky Conspect 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání UDC 37.091.5 , 37.091.26/.27 , 37.064 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Document kind BOOKS Jednou z nejdůležitějších aktivit učitele ve třídě je odměňování a trestání. Tyto činnosti souvisí nejen s kázní a udržováním pravidel ve třídě, ale také s motivací, třídním klimatem i se vztahem žáků ke vzdělávání vůbec. Učitel by měl používat takové strategie, které jsou výhodné a efektivní, a to nejen krátkodobě. Není důležité pouze správně trestat, ale také vytvářet ve třídě klima působící preventivně proti nevhodnému chování. Nestačí jen vhodně odměňovat, ale je třeba promyšleným posilováním žáky motivovat. Učitel musí znát postup při vyšetřování školní krádeže, ale ještě důležitější je, aby uměl správně hodnotit a klasifikovat. Teoretický text je doplněn řadou ilustrativních kazuistik ze školních tříd a pro čtenáře jsou připravena i praktická doporučení a zajímavé podněty k zamyšlení. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1