Number of the records: 1
Vysekalová, Jitka, 1941-2024 - Author
3., aktualiz. a dopl. vyd. - Praha : Grada, 2010 - 208 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-247-3492-7
Marketing
Mikeš, Jiří, - Author
reklama a propagace reklamní strategie marketingová komunikace
příručkyCall number C 361.564 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš Portion of title Jak dělat reklamu Spine Title Reklama - jak dělat reklamu Main entry-name Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Author) Edition statement 3., aktualiz. a dopl. vyd. Issue data Praha : Grada, 2010 Phys.des. 208 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-3492-7 National bibl. num. cnb002131557 Edition Marketing (Grada) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Language note Anglické resumé Another responsib. Mikeš, Jiří, 1942- (Author)
Subj. Headings reklama a propagace * reklamní strategie * marketingová komunikace Form, Genre příručky Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 , 659.113 , 658.8:316.77 , (035) Country Česko Language čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/201012/contents/nkc20102131557_1.pdf Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1