Number of the records: 1
Lacina, Lubor, 1969- - Author
První vydání - 201 stran : ilustrace ; 23 cm
ISBN 978-80-7485-067-7
Rozmahel, Petr, - Author Kominácká, Jitka, - Author
vzdělávání učitelů mentorství aktivizační metody ve výuce informační a komunikační technologie ve vzdělávání
metodické příručkyCall number C 365.958 Umístění 377 - Odborné vzdělání. Technické vzdělání. Vzdělávání učitelů Title statement Příručka mentoringu : posilování mentorských kapacit pedagogů / Lubor Lacina, Petr Rozmahel, Jitka Kominácká Spine Title Příručka mentoringu - posilování mentorských kapacit pedagogů Main entry-name Lacina, Lubor, 1969- (Author) Edition statement První vydání Publication Brno : Barrister & Principal, 2016 Phys.des. 201 stran : ilustrace ; 23 cm ISBN 978-80-7485-067-7 Kč 245,00 National bibl. num. cnb002777229 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Another responsib. Rozmahel, Petr, 1977- (Author)
Kominácká, Jitka, 1969- (Author)
Subj. Headings vzdělávání učitelů - Česko * mentorství * aktivizační metody ve výuce * informační a komunikační technologie ve vzdělávání Form, Genre metodické příručky Conspect 377 - Odborné vzdělávání UDC 37.091.31-059.1 , 37.091.313 , (437.3) , 377.8 , 37.0:004 , (072) Country Česko Language čeština URL Interaktivní cvičení, rozšiřující texty, powerpointové prezentace a kontrolní otázky na: Ve volném výběru 377 - Odborné vzdělání. Technické vzdělání. Vzdělávání učitelů Document kind BOOKS Publikace se zabývá problematikou mentoringu a budování mentorských kapacit a má ambici být příručkou pro implementaci mentoringu a budování mentorských kapacit, včetně zvládání edukačních změn, jakými jsou posilování významu aktivizačních metod a ICT ve výukovém procesu. Nejdůležitější a nejužitečnější část publikace tvoří kapitoly týkající se praktického uplatnění technik mentoringu v praxi a kapitoly zabývající se trendy v oblasti moderních přístupů zatraktivnění výuky s využitím ICT a aktivizačních metod výuky. Záměrem autorů bylo vytvořit „praktickou příručku“ obsahující rady, doporučení a návody, které se osvědčily v praxi. Konečným cílem je podpora praktického zavádění mentoringu jako profesní podpory jednotlivců a pracovních týmů. Mentoring jako nástroj kolegiální podpory je užitečným způsobem sdílení zkušeností a rozvíjení nových trendů, které moderní přístup ve vzdělávání podporují. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1