Number of the records: 1  

Příručka mentoringu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Lacina, Lubor, 1969- - Author
    První vydání - 201 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-7485-067-7
      Rozmahel, Petr, - Author   Kominácká, Jitka, - Author
     vzdělávání učitelů  mentorství  aktivizační metody ve výuce  informační a komunikační technologie ve vzdělávání
     metodické příručky
    Call numberC 365.958
    Umístění 377 - Odborné vzdělání. Technické vzdělání. Vzdělávání učitelů
    Příručka mentoringu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 365.958   

    Title statementPříručka mentoringu : posilování mentorských kapacit pedagogů / Lubor Lacina, Petr Rozmahel, Jitka Kominácká
    Spine TitlePříručka mentoringu - posilování mentorských kapacit pedagogů
    Main entry-name Lacina, Lubor, 1969- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationBrno : Barrister & Principal, 2016
    Phys.des.201 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-7485-067-7 Kč 245,00
    National bibl. num.cnb002777229
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Rozmahel, Petr, 1977- (Author)
    Kominácká, Jitka, 1969- (Author)
    Subj. Headings vzdělávání učitelů - Česko * mentorství * aktivizační metody ve výuce * informační a komunikační technologie ve vzdělávání
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect377 - Odborné vzdělávání
    UDC 37.091.31-059.1 , 37.091.313 , (437.3) , 377.8 , 37.0:004 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLInteraktivní cvičení, rozšiřující texty, powerpointové prezentace a kontrolní otázky na:
    Ve volném výběru377 - Odborné vzdělání. Technické vzdělání. Vzdělávání učitelů
    Document kindBOOKS
    Příručka mentoringu
    Publikace se zabývá problematikou mentoringu a budování mentorských kapacit a má ambici být příručkou pro implementaci mentoringu a budování mentorských kapacit, včetně zvládání edukačních změn, jakými jsou posilování významu aktivizačních metod a ICT ve výukovém procesu. Nejdůležitější a nejužitečnější část publikace tvoří kapitoly týkající se praktického uplatnění technik mentoringu v praxi a kapitoly zabývající se trendy v oblasti moderních přístupů zatraktivnění výuky s využitím ICT a aktivizačních metod výuky. Záměrem autorů bylo vytvořit „praktickou příručku“ obsahující rady, doporučení a návody, které se osvědčily v praxi. Konečným cílem je podpora praktického zavádění mentoringu jako profesní podpory jednotlivců a pracovních týmů. Mentoring jako nástroj kolegiální podpory je užitečným způsobem sdílení zkušeností a rozvíjení nových trendů, které moderní přístup ve vzdělávání podporují. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.