Number of the records: 1
Sibony, Olivier, 1967- - Author
Vydání první - 280 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-755-5115-3
Šavlíková, Lucie, - Translator
manažerské dovednosti rozhodování strategický management behaviorální ekonomie
příručkyCall number C 396.848 Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management Uniform title Vous allez commettre une terrible erreur!. Česky Title statement Chystáte se udělat strašnou chybu! : jak kognitivní zkreslení kazí váš byznys a jak to můžete změnit / Olivier Sibony ; překlad Lucie Šavlíková Main entry-name Sibony, Olivier, 1967- (Author) Edition statement Vydání první Publication V Brně : Jan Melvil, 2020 Phys.des. 280 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-755-5115-3 National bibl. num. cnb003257952 Note Přeloženo z francouzštiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Another responsib. Šavlíková, Lucie, 1970- (Translator)
Subj. Headings manažerské dovednosti * rozhodování * strategický management * behaviorální ekonomie Form, Genre příručky Conspect 005 - Management. Řízení UDC 005.311.6 , 33:159.95 , 005.21 , 005.336.5 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 005.1/.4 - Teorie řízení, management Document kind BOOKS Seznam osudově špatných rozhodnutí v byznysu je dlouhý: příliš silná či slabá důvěra v inovace, podcenění konkurence, lpění na prodělečných akvizicích... Jsou lídři stojící za kolapsy firem skutečně tak nezkušení, nebo přímo špatní? Určitě ne! Díky čtyřiceti letům výzkumů na poli kognitivních věd a behaviorální ekonomie víme, že se při „racionálním“ rozhodování dopouštíme celé řady systematických omylů – kognitivních zkreslení. Ta vlastní si bohužel už z jejich podstaty nedokážeme uvědomit, a tak do jejich pasti padáme stále znovu a znovu. Francouzský psycholog a konzultant Olivier Sibony naštěstí nabízí lídrům a manažerům účinné metody, jak zkreslení zásadně omezit díky vhodnému nastavení firemní architektury rozhodování. V knize se mimo jiné dozvíte: Že nastavení rozhodovacího procesu má při investičních rozhodnutích šestkrát větší váhu než analýzy. Proč naše mysl miluje storytelling a do jakých dalších pastí se byznysoví lídři nejčastěji chytají. V čem vám pomůže metoda „předčasné pitvy“ a jak vás usměrní „šest amigos“. Jakými nástroji ve firmě podporovat otevřenou diskusi a přitom se vyhnout rozhodovací paralýze. Při jakých typech klíčových rozhodnutí můžeme efektivně využít intuici. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1