Number of the records: 1
Gil, Carlos, 1983- - Author
První české vydání - 196 stran : ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-271-1296-8
Sýkorová, Ivana - Translator
marketing
příručkyCall number C 401.028 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Uniform title End of marketing. Česky Title statement Konec marketingu : ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích / Carlos Gil ; překlad Ivana Sýkorová Portion of title Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích Main entry-name Gil, Carlos, 1983- (Author) Edition statement První české vydání Publication Praha : Grada, 2021 Phys.des. 196 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-271-1296-8 Kč 349,00 National bibl. num. cnb003329050 Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie Another responsib. Sýkorová, Ivana (Translator)
Subj. Headings marketing Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 339.138 , 658.8 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1