Number of the records: 1
Sociální marketingové kampaně v Česku IV
Bačuvčík, Radim, 1975- - Author
310
ISBN 9788087500972
Harantová, Lenka - Author
sociální marketing ochrana životního prostředí
monografieUmístění Title statement Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí Main entry-name Bačuvčík, Radim, 1975- (Author) Publication Praha (Česko) : Verbum, 2018 Phys.des. 310 ISBN 9788087500972 Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Another responsib. Harantová, Lenka (Author)
Subj. Headings sociální marketing * ochrana životního prostředí Form, Genre monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:364 , 502.17 , 339.138 , 658.8 , (048.8) Country Česko Document kind BOOKS Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je čtvrtým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, třetí „Lidská práva“, další díly budou věnovány problematice společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1