Number of the records: 1
Regionální a mezinárodní marketing
Lacina, Karel, 1943- - Author
Vyd. 1. - Hradec Králové : Gaudeamus, 2003 - 136 s. ; 21 cm
ISBN 80-7041-929-6
Kala, Tomáš - Author
teritoriální marketing mezinárodní marketing
učebnice vysokých školTitle statement Regionální a mezinárodní marketing / Karel Lacina, Tomáš Kala Main entry-name Lacina, Karel, 1943- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Hradec Králové : Gaudeamus, 2003 Phys.des. 136 s. ; 21 cm ISBN 80-7041-929-6 National bibl. num. cnb001296909 Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Note 300 výt.. Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu, Katedra ekonomie a managementu Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Kala, Tomáš (Author)
Another responsib. Univerzita Hradec Králové. Katedra ekonomie a managementu
Subj. Headings teritoriální marketing * mezinárodní marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 332.146 , 658.8:339.564 , (075.8) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Kniha pojednává o využívání zásad regionálního marketingu v regionální politice členských států EU a ČR. Ve druhé části napsané ing. Kalou jsou objasněny hlavní zásady mezinárodního marketingu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1