Number of the records: 1  

Rozvoj sociálních dovedností u dětí s autismem

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Čadilová, Věra, 1959- - Author
    Vydání druhé, v Pasparta Publishing vydání první - 103 stran : barevné ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-88163-49-7, ISBN 9990003908131
      Žampachová, Zuzana - Author
     děti s autismem  výchova dítěte  psychologie dítěte  sociální dovednosti  sociální integrace
     příručky
    Rozvoj sociálních dovedností u dětí s autismem
    Title statementRozvoj sociálních dovedností u dětí s autismem : (pro děti předškolního věku a pro děti se sníženými rozumovými schopnostmi) / Věra Čadilová, Zuzana Žampachová
    Main entry-name Čadilová, Věra, 1959- (Author)
    Edition statementVydání druhé, v Pasparta Publishing vydání první
    Publication[Praha] : Pasparta, [2017]
    Copyright notice date©2017
    Phys.des.103 stran : barevné ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-88163-49-7
    9990003908131
    National bibl. num.cnb002892967
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Žampachová, Zuzana (Author)
    Subj. Headings děti s autismem * výchova dítěte * psychologie dítěte * sociální dovednosti * sociální integrace
    Form, Genre příručky
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 316.344.6-056.36-053.2 , 37.03-053.2 , 159.922.7 , 316.61 , 364-786 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Rozvoj sociálních dovedností u dětí s autismem
    Chybějící zpětná vazba na sociální podněty ze strany rodičů i okolí, nepřiměřené sociální chování doma i mimo domov, to vše často vyvolává nepochopení či dokonce pochybnosti o správném výchovném působení. Přitom především rodina je důležitá pro další rozvoj nejen sociálních dovedností dětí. Autorky - renomované speciální pedagožky, dlouhodobě pracující s autisty - názorně radí, jak správně při rozvoji sociálních dovedností u dětí s PAS postupovat. Upřednostňují zejména osvědčenou metodu vizualizace, učení pomocí nácviku sociálních situací. Důležité je zohlednit mentální věk dítěte a snažit se porozumět chování lidí s autismem. Zdroj anotace: NKP
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.