Number of the records: 1  

Marketing

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kotler, Philip, 1931- - Author
    Praha : Grada Publishing, c2004 - 855 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 80-247-0513-3
      Armstrong, Gary - Other
     marketing
     příručky
    Call numberC 311.618
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 13.09.2024)C 311.618   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 311.618 v2   
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 04.09.2024)C 311.618 v3   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 311.618 v1   

    Title statementMarketing / Philip Kotler, Gary Armstrong ; [přeložili Hana Machková ... et al.]
    Main entry-name Kotler, Philip, 1931- (Author)
    Issue dataPraha : Grada Publishing, c2004
    Phys.des.855 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-247-0513-3
    National bibl. num.cnb001290100
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    OriginalMarketing : an introduction
    Another responsib. Armstrong, Gary (Other)
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre příručky
    UDC 339.1 , 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Marketing
    Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti. Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení v e firmách. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.