Number of the records: 1
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2008 - 377 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-7261-186-7 (brož.)
Nenadál, Jaroslav, - Author
management jakosti
monografieCall number C 333.393 Umístění 005.6 - Management jakosti. Týmová práce Title statement Moderní management jakosti : principy, postupy, metody / Jaroslav Nenadál ... [et al.] Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Management Press, 2008 Phys.des. 377 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-7261-186-7 (brož.) National bibl. num. cnb001824823 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie a rejstřík Another responsib. Nenadál, Jaroslav, 1946- (Author)
Subj. Headings management jakosti Form, Genre monografie Conspect 005 - Management. Řízení UDC 005.6 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 005.6 - Management jakosti. Týmová práce Document kind BOOKS Moderní management jakosti (podtitul Principy, postupy, metody), nová publikace Jar. Nenadála a kolektivu jeho spolupracovníků (brož., 380 str., doporučená cena 499 Kč), zkušených autorů, předních domácích odborníků v oboru managementu jakosti a pedagogů z katedry kontroly a řízení jakosti VŠB-TU Ostrava představuje přehled základních principů a koncepcí moderního managementu jakosti i klíčových aspektů této významné součásti managementu organizací. Představuje postupy, metody a nástroje využitelné v práci vrcholových manažerů, ve fázích návrhu a vývoje produktů, nakupování a spolupráce s dodavateli, při vlastní realizaci výrobků a služeb, stejně jako ve fázích spojených s dodáváním produktů zákazníkům. Průřezovými oblastmi jsou ekonomické úvahy spojené s managementem jakosti, rozvojem znalostí zaměstnanců, aplikace tzv. procesního přístupu k managementu jakosti, popis forem přezkoumávání výkonnosti systémů managementu jakosti, metodologie zlepšování, předpoklady dosahování podnikové excelentnosti a rozvojové trendy managementu jakosti. Výklad jednotlivých kapitol je doprovázen mnohými příklady dobré praxe. Zvýšený důraz autoři monografie kladou na úlohu „lidského faktoru“ a komunikace v managementu jakosti a rovněž na téma integrace systémů managementu a přechodu od managementu jakosti k jakosti managementu. Obsah i pojetí knihy tohoto špičkového autorského týmu věrně odrážejí postavení jakosti a managementu jakosti v dnešní praxi organizací – z jakosti se stal doslova imperativ, který nemůže být ignorován v žádné z oblastí života. Nutnost snažit se ze všech sil o zvyšování spokojenosti všech zainteresovaných stran (zákazníků atd.) prostřednictvím naplňování náročných strategických záměrů, snižování nákladů a zlepšování výkonnosti procesů, potřeba dělat věci rychle a hned napoprvé dobře se staly konstantou, ať se nám to líbí nebo ne. Kniha, určená profesionálům v oboru managementu jakosti, pracovníkům vrcholových vedení organizací a dalším manažerům v organizační praxi, jakož i studentům vysokých a vyšších škol, tak podává ucelený pohled na problematiku moderního managementu jakosti i na možnosti, kterých v tomto směru mohou organizace různého typu a zaměření využít. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1