Number of the records: 1  

Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vyd. - Praha : Professional Publishing, 2009 - 148 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-7431-009-6
      Škodová, Markéta, - Author - Editor   Nečas, Vlastimil, - Author - Editor   Červenka, Jan, - Author
     nastolování agendy  masmédia  vliv médií  veřejné mínění
     kolektivní monografie
    Call numberC 338.346
    Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 338.346   

    Title statementVeřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry / Markéta Škodová, Vlastimil Nečas (eds.) ; [autorský kolektiv Jan Červenka ... et al.]
    Spine TitleVeřejná a mediální agenda
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Professional Publishing, 2009
    Phys.des.148 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-7431-009-6
    National bibl. num.cnb002039825
    Note"Pub. vznikla v rámci projektu "Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry" GA AV ČR (reg. číslo IAA700280702)"--Rub. tit. s.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Škodová, Markéta, 1975- (Author) (Editor)
    Nečas, Vlastimil, 1980- (Author) (Editor)
    Červenka, Jan, 1973- (Author)
    Subj. Headings nastolování agendy - Česko * masmédia - Česko * vliv médií - Česko * veřejné mínění - Česko
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    UDC 316.773.3/.4 , 316.774 , 316.774:316.776.33 , 316.65 , (437.3) , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Document kindBOOKS
    Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry
    Kniha představuje výsledky unikátního šetření, prvního svého druhu v ČR. Pro analytiky mediálního trhu a studenty přináší ucelený pohled na koncept agenda-setting. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.