Number of the records: 1  

Marketing a řízení


  1.  Zober, Martin - Author
    1. vyd. - Praha : SNTL, 1968 - 424, [1] s. ; 8°
    Řada ekonomické literatury
      Baudyš, Adolf - Translator
     marketingový management
     příručky
    Call numberC 66.338
    Umístění
    Marketing a řízení
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 66.338   

    InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title statementMarketing a řízení : určeno [také] stud. vys. škol ekon. směru / Martin Zober ; z angl. orig. ... přel. Adolf Baudyš a kol.
    Main entry-name Zober, Martin (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : SNTL, 1968 (Čes. Těšín : Tisk 3)
    Phys.des.424, [1] s. ; 8°
    National bibl. num.cnb000448855
    Edition Řada ekonomické literatury
    NoteS tb. a grafy v textu. Obálka a vazba: Miroslav Houska. 7200 výt.. Přehledy lit.. Pozn.. Odkazy na lit.. Věcný rejstřík
    OriginalMarketing Management
    Another responsib. Baudyš, Adolf (Translator)
    Subj. Headings marketingový management
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8:005 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Marketing a řízení
    Úkolem knihy je informovat národohospodářské pracovníky o tom, jak řídit výrobu a odbyt podle potřeb trhu. Ve čtyřech částech věnuje pozornost podstatě marketingu jako metodě řízení, oblasti marketingových problémů (tj. vývojivýrobků, odbytovým cestám, cenám, propagaci), metodám jejich řešení (analýze distribučních nákladů, operační analýze, psychologii chování a teorii marketingu) a otázkám organizace marketingu. Práce poslouží i jako zdroj poučenío metodách a postupech použitelných v kterékoliv oblasti ekonomické analýzy a řízení. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.