Number of the records: 1
Komplexní hodnocení kvality řízení ve vybraných organizacích veřejné správy ČR a SR
Měrtlová, Libuše - Author
Vydání: první - 160 stran : ilustrace (převážně barevné), mapy ; 25 cm
ISBN 978-80-7204-931-8
21. století
veřejná správa veřejná správa management veřejné správy management veřejné správy
kolektivní monografieCall number C 369.433 Umístění 35 - Veřejná správa. Státní správa. Vojenství. Policie Title statement Komplexní hodnocení kvality řízení ve vybraných organizacích veřejné správy ČR a SR / Libuše Měrtlová a kolektiv Main entry-name Měrtlová, Libuše (Author) Edition statement Vydání: první Publication Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2015 Phys.des. 160 stran : ilustrace (převážně barevné), mapy ; 25 cm ISBN 978-80-7204-931-8 National bibl. num. cnb002813754 Note 200 výtisků Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík Language note Částečně slovenský text, anglické resumé Subj. Headings 21. století * veřejná správa - Česko - 21. století * veřejná správa - Slovensko - 21. století * management veřejné správy - Česko - 21. století * management veřejné správy - Slovensko - 21. století Form, Genre kolektivní monografie Conspect 35.07 - Organizace a řízení veřejné správy UDC 35 , 35.07 , (437.3) , (437.6) , (048.8:082) Country Česko Language čeština ; slovenština Ve volném výběru 35 - Veřejná správa. Státní správa. Vojenství. Policie Document kind BOOKS Efektivní fungování sektoru veřejné správy je dlouhodobě diskutovanou otázkou, kdy se poukazuje zejména na systémovou neefektivnost, neuplatňování nových přístupů v řízení organizací veřejné správy, kdy mnohdy setrvávají zavedené pracovní postupy a neefektivní procesy. Jako příspěvek k řešení této otázky si tato publikace dovoluje předložit výsledky zkoumání v oblasti efektivnosti fungování veřejné správy na základě poznávání a hodnocení jak předpokladů pro výkon činností veřejné správy, tak i z pohledů komplexního řízení kvality procesů ve vybraných organizacích. Zkoumání bylo provedeno mezi pracovníky organizací veřejné správy a mezi klienty. Byly zjišťovány názory respondentů na jednotlivé otázky z oblasti nehmotného kapitálu organizací, a to lidského, organizačního, zákaznického. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1