Number of the records: 1
Management, marketing a ekonomika sportu
Nová, Jana, 1960- - Author
1. vydání - 283 stran : ilustrace ; 23 cm
ISBN 978-80-210-8346-2
Novotný, Jiří, - Author Racek, Oldřich, - Author Rektořík, Jaroslav, - Author Sekot, Aleš, - Author Strachová, Milena, - Author Válková, Hana, - Author
sportovní management marketing ekonomika sportu
monografieCall number C 371.551 Umístění 796.01 - Teorie sportu. Estetika. Etika. Sportovní trénink Title statement Management, marketing a ekonomika sportu / Jana Nová, Jiří Novotný, Oldřich Racek, Jaroslav Rektořík, Aleš Sekot, Milena Strachová, Hana Válková Main entry-name Nová, Jana, 1960- (Author) Edition statement 1. vydání Publication Brno : Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií, 2016 Phys.des. 283 stran : ilustrace ; 23 cm ISBN 978-80-210-8346-2 National bibl. num. cnb002879097 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Language note České a anglické resumé Another responsib. Novotný, Jiří, 1946 leden 6.- (Author)
Racek, Oldřich, 1978- (Author)
Rektořík, Jaroslav, 1937- (Author)
Sekot, Aleš, 1947- (Author)
Strachová, Milena, 1964- (Author)
Válková, Hana, 1943- (Author)
Subj. Headings sportovní management * marketing * ekonomika sportu Form, Genre monografie Conspect 796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení UDC 796.062 , 658.8 , 796/799:33 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 796.01 - Teorie sportu. Estetika. Etika. Sportovní trénink Document kind BOOKS Definice, funkce a vývoj sportovního managementu, marketingu a ekonomiky. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeLoading…
Number of the records: 1