Number of the records: 1
Young, Miles, 1954- - Author
První české vydání - 288 stran ilustrace (převážně barevné) ; 26 cm
ISBN 978-80-256-2159-2
Juppa, Vlastimil - Translator
Ogilvy, David, 1911-1999
20. století
podnikatelé reklama a propagace internetová reklama dějiny reklamy
monografieCall number C 377.827 Umístění 659 - Propagace. Reklama Uniform title Ogilvy on advertising in the digital age. Česky Title statement Ogilvy o reklamě v digitálním věku / Miles Young Main entry-name Young, Miles, 1954- (Author) Edition statement První české vydání Publication Praha : Svojtka & Co., s.r.o., 2018 Phys.des. 288 stran ilustrace (převážně barevné) ; 26 cm ISBN 978-80-256-2159-2 National bibl. num. cnb002984432 Note Z angličtiny přeložil Vlastimil Juppa. Poznámky. Obsahuje rejstřík Another responsib. Juppa, Vlastimil (Translator)
Subj. Headings Ogilvy, David, 1911-1999 * 20. století * podnikatelé - Spojené státy americké - 20. století * reklama a propagace * internetová reklama * dějiny reklamy Form, Genre monografie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 658-051 , 659.1 , 659.19 , 659.1(091) , (437.3) , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Aktualizované vydání, již tradiční knihy, odkrývá tajemství úspěšné reklamy 21. století.David Ogilvy je jedním z nejrespektovanějších businessmanů v oblasti marketingu. Po 30 letech od prvního vydání vychází aktualizovaná verze, psaná jeho spolupracovníkem, doplněná o další tipy a návody, jak postupovat v současné reklamě a dosáhnout úspěchu. Příručka uvádí případové studie nejlepších digitálních kampaní a dobré rady v ní nalezne každý, kdo touží v reklamě a celkově v moderním businessu prorazit. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeLoading…
Number of the records: 1