Number of the records: 1  

Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kozák, Vratislav, 1956- - Author
    1. vydání - 92 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-87500-62-0
      Kozáková, Věra, - Author
     pivovarnictví  pivovary  marketingová komunikace  televizní reklama
     monografie
    Umístění
    Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání
    Title statementTelevizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání / Vratislav Kozák, Věra Kozáková
    Main entry-name Kozák, Vratislav, 1956- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationZlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014
    Phys.des.92 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-87500-62-0
    National bibl. num.cnb002682099
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteČeské a anglické resumé
    Another responsib. Kozáková, Věra, 1957- (Author)
    Subj. Headings pivovarnictví - Česko * pivovary - Česko * marketingová komunikace - Česko * televizní reklama - Česko
    Form, Genre monografie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 663.4 , 663.4:005.71 , 658.8:316.77 , 659.1:654.198 , (437.3) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání
    Kniha představuje závěry výzkumu a hodnocení televizních reklam předních českých pivovarů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.