Number of the records: 1
Jak získat a udržet zákazníka
Foster, Timothy R. V. 1938- - Author
Vyd. 1. - Praha : Computer Press, 2002 - xii, 117 s. ; 23 cm
ISBN 80-7226-663-2
Praxe manažera
marketingový management obchodní úspěch řízení vztahů se zákazníky image organizace
příručkyTitle statement Jak získat a udržet zákazníka / Timothy R.V. Foster ; [překlad Vilém Jungmann] Main entry-name Foster, Timothy R. V. (Timothy Richard Vernon), 1938- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Computer Press, 2002 Phys.des. xii, 117 s. ; 23 cm ISBN 80-7226-663-2 Kč 164,00 National bibl. num. cnb000891724 Edition Praxe manažera Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Original Customer care how to be better at- Subj. Headings marketingový management * obchodní úspěch * řízení vztahů se zákazníky * image organizace Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 06.01/.09 , 658.8.01 , 17.024.4 , 658.89.01 , (035) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Publikace poskytuje řadu rad i tipů, co všechno můžete na zákazníka nachystat tak, abyste jej lapili do svých sítí a více již nepustili: ať jde o prvotřídní péči a servis, zlepšování kvality zboží i jeho inovaci, a to právě podle toho, jak to chce zákazník, dále proces obchodování – hlavně v oblasti prodejních technik či dovedností, jak máte motivovat vlastní zaměstnance, aby jednali se zákazníkem „v rukavičkách“, co udělat pro to, aby se vám v brzké době vykrystalizovala početná skupina věrných, stálých klientů, a řadu dalších podnětů. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1