Number of the records: 1
Faber, Adele, 1928-2024 - Author
Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2010 - 198 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-251-2961-6
Mazlish, Elaine - Author
děti školního věku výchova dítěte učení motivace interpersonální komunikace pedagogická komunikace rodiče a děti učitel a žák
příručkyCall number C 340.436 Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace Title statement Jak mluvit, aby se děti lépe učily - doma i ve škole : [rady pro rodiče dětí od 4 do 18 let] / Adele Faber, Elaine Mazlish ; [překlad Eva Vrůblová] Main entry-name Faber, Adele, 1928-2024 (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Brno : Computer Press, 2010 Phys.des. 198 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-251-2961-6 National bibl. num. cnb002145986 Note Přeloženo z angličtiny. Na obálce uvedeni autoři: Adele Faber, Elaine Mazlish a L. Nyberg a R.A. Templeton Original How to talk so kids can learn-- at home and in school Another responsib. Mazlish, Elaine (Author)
Subj. Headings děti školního věku * výchova dítěte * učení * motivace * interpersonální komunikace * pedagogická komunikace * rodiče a děti * učitel a žák Form, Genre příručky Conspect 37 - Výchova a vzdělávání UDC 316.346.32-053.5 , 37.03-053.2 , 159.953.5 , 316.628 , 316.772.4 , 316.772.4:37 , 173.5/.7 , 37.064.2 , (035) Country Česko Language čeština URL http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:958aecb0-f9eb-11e7-b1a1-005056827e52 Ve volném výběru 316.77 - Interpersonální komunikace Document kind BOOKS Hlavním cílem je vychovat z dětí uvědomělé bytosti, které vědí, jak se chovat a jak se ovládat. Základem úspěchu je jednak dobře fungující vztah a spolupráce mezi učitelem a rodičem, jednak schopnost naučit motivovat, spolupracovat či povzbudit touhu k učení, především pak naučit schopnosti nenásilného jednání: zdvořilé komunikaci. Autorky vložily do textu konkrétní příklady jazyka a přístupu učebního procesu, který dítě přivede k disciplíně a zodpovědnosti. Tyto postupy jsou založené na vcítění se do psychiky dítěte - tedy např. nikoliv popření pocitů (Nechceš číst, protože jsi líný.), ale jejich popis (Asi máš raději knihy se zvířaty, že?). Text je doplněn cvičeními a otázkami, které učitelům umožní vžít se do pocitů dítěte, komiksově zpracovanými vzorovými dialogy apod. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1