Number of the records: 1  

Strategický marketing

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Barčík, Tomáš, 1978- - Author
    Praha : Ústav práva a právní vědy, 2013 - 110 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-905247-7-4 (brož.)
    Právo - edice pro právo a management
     strategický marketing
     učební texty
    Call numberC 351.774
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Strategický marketing
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 351.774   

    Title statementStrategický marketing / Tomáš Barčík
    Main entry-name Barčík, Tomáš, 1978- (Author)
    Issue dataPraha : Ústav práva a právní vědy, 2013
    Phys.des.110 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-905247-7-4 (brož.)
    National bibl. num.cnb002443984
    Edition Právo - edice pro právo a management
    NoteTerminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings strategický marketing
    Form, Genre učební texty
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 658.8:005.21 , (07)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Strategický marketing
    Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště, úzce souvisí s internetovou revolucí 90. let minulého století a jeho vývoj je od té doby prakticky nepřetržitý. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.