Number of the records: 1  

Volby v kapse

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Poláček, Jaroslav, 1976- - Author
    Vydání první - 78 stran : barevné ilustrace, portréty, faksimile ; 20 cm
    ISBN 978-80-7252-958-2
     obecní volby  politický marketing  volební kampaň
     příručky
    Call numberC 409.589
    Umístění 324 - Volby
    Volby v kapse
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 18.12.2024)C 409.589   

    Title statementVolby v kapse : manuál pro (nejen) komunální volební kampaň / Jaroslav Poláček
    Main entry-name Poláček, Jaroslav, 1976- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Práh, 2022
    Phys.des.78 stran : barevné ilustrace, portréty, faksimile ; 20 cm
    ISBN978-80-7252-958-2
    National bibl. num.cnb003534201
    Subj. Headings obecní volby - Česko * politický marketing - Česko * volební kampaň - Česko
    Form, Genre příručky
    Conspect324 - Volby, volební kampaně, referenda
    UDC 324:352 , 32.019.5:659.1 , 324:342.849.2 , (437.3) , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru324 - Volby
    Document kindBOOKS
    Volby v kapse
    Současné nastavení termínů voleb v České republice už nedělí roky na nevolební a volební, ale spíše na ty supervolební a volební. Přestože volíme každý rok a mnohdy i vícekrát, dosud neexistoval žádný srozumitelný průvodce pro člověka, který by chtěl kandidovat (nejen) v komunálních volbách. Kniha Volby v kapse se to pokouší napravit. Nabízí bezpočet praktických příkladů: Jak správně načasovat kampaň Jak připravit strategii a taktiku Jaké jsou komunikační a reklamní kanály Funkční rady k sestavení rozpočtu včetně fundraisingu Jak vhodně sestavit volební tým Jaká je aktuální legislativa, která v posledních letech kampaně výrazně ovlivňuje Zároveň ale vychází z odborných teoretických publikací uznávaných českých a zahraničních politologů. Autor Jaroslav Poláček se politickým marketingem zabývá od roku 2001, kdy se stal členem celostátního volebního štábu Čtyřkoalice. V roce 2009 vedl svou první úspěšnou celostátní kampaň KDU-ČSL do Evropského parlamentu a o rok později se jako volební manažer TOP 09 podílel na vstupu této strany do Sněmovny. Ve své praxi vedl kampaně nejen celostátní, ale i obecní nebo senátní, a právě z těchto zkušeností čerpá materiál pro svou knihu. Jeho rozhled není omezen jen na Českou republiku: jako člen mezinárodního týmu se účastnil seminářů a vyhodnocení voleb v řadě evropských zemí. V roce 2018 založil agenturu PRodukujeme, která se specializuje na politický marketing. Věnuje se projektovému řízení na Akademii múzických umění, kde také přednáší na Katedře produkce DAMU. Doplněno o praktické grafy, fotky, infografiku. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.