Number of the records: 1
Křížek, Zdeněk, 1952- - Author
2., výrazně rozš. a přeprac. vyd. - Praha : Grada, 2003 - 190 s. ; 23 cm
ISBN 80-247-0556-7
Manažer
Crha, Ivan - Author
reklamní texty reklama a propagace
příručkyCall number C 311.452 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Jak psát reklamní text / Zdeněk Křížek, Ivan Crha Main entry-name Křížek, Zdeněk, 1952- (Author) Edition statement 2., výrazně rozš. a přeprac. vyd. Issue data Praha : Grada, 2003 Phys.des. 190 s. ; 23 cm ISBN 80-247-0556-7 National bibl. num. cnb001285779 Edition Manažer Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Crha, Ivan (Author)
Subj. Headings reklamní texty * reklama a propagace Form, Genre příručky Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 , 659.131.2 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Tato metodická příručka je velmi srozumitelně napsaná a má, v rámci dané problematiky, široký záběr. Autoři zdůrazňují, jak je pro reklamního tvůrce důležitá znalost marketingu i vlastností propagovaného výrobku. Nutná je též znalost psychologie zákazníka, jeho potřeb i emocí. Dále autoři popisují vlastnosti dobrého reklamního textu. V druhé polovině pak rozebírají jednotlivé typy reklam (televizní, letáky, billboardy, inzeráty atd.) a jejich specifika. V závěru jsou uvedeny příklady jazykově nesprávných či jinak nepovedených reklam. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1