Number of the records: 1  

Marketing management


  1.  Kotler, Philip, 1931- - Author
    1. vyd. [i.e. 2. vyd.] - Praha : Grada, 2001 - 719 s. : il. ; 28 cm
    ISBN 80-247-0016-6
    Profesionál
     marketingový management
     učebnice
    Call numberB 42.203
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing management
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 42.203   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 42.203 v1   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 42.203 v2   

    Title statementMarketing management / Philip Kotler ; [přeložili Václav Dolanský, Stanislav Jurnečka]
    Main entry-name Kotler, Philip, 1931- (Author)
    Edition statement1. vyd. [i.e. 2. vyd.]
    Issue dataPraha : Grada, 2001
    Phys.des.719 s. : il. ; 28 cm
    ISBN80-247-0016-6
    National bibl. num.cnb001034490
    Edition Profesional (Grada)
    NotePřeloženo z angličtiny. Dotisk r. 2003
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginalMarketing management
    Subj. Headings marketingový management
    Form, Genre učebnice
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8.01 , (075)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Marketing management
    Základní učebnice marketingu a marketingového řízení reaguje na globální civilizační a podnikatelské trendy, zachycuje zásadní dopady rozvoje informačních a komunikačních technologií, médií a e-businessu na řízení a ekonomiku firmy. Autor vysvětluje pojmy marketingu, principy marketingového řízení, způsob analyzování marketingových příležitostí, výzkum a výběr cílových trhů, způsob projektování marketingových strategií, plánování marketingových programů i hodnocení a kontrolu výsledků Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.