Number of the records: 1
Systémový přístup ke zvýšení úspěšnosti romských žáků v učení a jeho experimentální ověřování
Navrátil, Stanislav, 1936- - Author
Brno : Paido, 2002 - 107 s. ; 24 cm
ISBN 80-7315-031-X
Mattioli, Jan, - Author
Romové výchova a vzdělávání pedagogická psychologie
studieCall number C 308.357 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Title statement Systémový přístup ke zvýšení úspěšnosti romských žáků v učení a jeho experimentální ověřování : (závěrečný výstup řešení grantového projektu GA ČR č. 406/00/0050) / Stanislav Navrátil, Jan Mattioli Main entry-name Navrátil, Stanislav, 1936- (Author) Issue data Brno : Paido, 2002 Phys.des. 107 s. ; 24 cm ISBN 80-7315-031-X National bibl. num. cnb001203175 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Mattioli, Jan, 1955- (Author)
Subj. Headings Romové - Česko * výchova a vzdělávání * pedagogická psychologie Form, Genre studie Conspect 37 - Výchova a vzdělávání UDC 37.0 , 37.015.3 , (437.3) , (=214.58) , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Document kind BOOKS Obecnější úvod zaměřený na romská kulturní specifika otevírá konkrétní problematiku výuky romských žáků, která se projevuje vlastními požadavky na obsahovou strukturu a organizaci vyučování uvnitř vzdělávacího procesu v rámci všeobecného školského systému. Podstatná část textu je věnovaná didaktickému popisu vedení vyučovacích hodin a je doplněná teoretickým shrnutím; závěrečný oddíl knihy je vyhrazen pro zhodnocení prováděných pedagogických experimentů a je v něm uváděn seznam odborné literatury. N1b1 simcikog 9.6.2003 Zdroj anotace: Národní knihovna ČRLoading…
Number of the records: 1