Number of the records: 1  

Komunikační systém - VOKS

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Knapcová, Margita - Author
    Vydání čtvrté, doplněné a přepracované - 98 stran : barevné ilustrace ; 30 cm
    ISBN 978-80-7481-215-6
     děti s autismem  autismus  mentálně postižené děti  alternativní a augmentativní komunikace  komunikační dovednosti  sociální interakce  kompenzační pomůcky
    výměnný obrázkový komunikační systém
     metodické příručky
    Call numberB 57.271
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Komunikační systém - VOKS
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 11.11.2024)B 57.271   

    Title statementKomunikační systém - VOKS / Margita Knapcová
    Varying form of titleVOKS
    Main entry-name Knapcová, Margita (Author)
    Edition statementVydání čtvrté, doplněné a přepracované
    PublicationPraha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, [2018]
    Copyright notice date©2018
    Phys.des.98 stran : barevné ilustrace ; 30 cm
    ISBN978-80-7481-215-6
    National bibl. num.cnb003023137
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headingsvýměnný obrázkový komunikační systém
    Subj. Headings děti s autismem * autismus * mentálně postižené děti * alternativní a augmentativní komunikace * komunikační dovednosti * sociální interakce * kompenzační pomůcky
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 616.896 , 159.97 , 316.344.6-056.36-053.2 , 316.772-028.82 , 316.77:81'42 , 316.454.54 , 616-74/-76 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Komunikační systém - VOKS
    Metodická příručka se věnuje alternativní komunikaci s dětmi s poruchami autistického spektra a Downovým syndromem, představuje metodu VOKS - výměnného obrázkového komunikačního systému. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.