Number of the records: 1
Základy marketingu I
Svobodová, Hana, 1956-2011 - Author
2. vyd. - Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003 - 81 s. ; 29 cm
ISBN 80-248-0445-X
marketing
učebnice vysokých školTitle statement Základy marketingu I : (úvod do problematiky) / Hana Svobodová Main entry-name Svobodová, Hana, 1956-2011 (Author) Edition statement 2. vyd. Issue data Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003 Phys.des. 81 s. ; 29 cm ISBN 80-248-0445-X National bibl. num. cnb001288458 Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Note 500 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Users/Intended Audience Note Určeno pro posluchače 1. ročníku ekonomické fakulty Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 , (075.8) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1