Number of the records: 1
Základy marketingu
McCarthy, E. Jerome 1928- - Author
1. vyd. - Praha : Victoria Publishing, 1995 - 511 s.
ISBN 80-85605-29-5
Perreault, William D. - Other Bursíková, Dana - Translator Skřivánek, Jiří - Other
marketing obchod
příručkyCall number B 37.715 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Základy marketingu / E. Jerome McCarthy, William D. Perreault, Jr. ; [z angličtiny přeložila Dana Bursíková ; obálka Jiří Skřivánek] Main entry-name McCarthy, E. Jerome (Edmund Jerome), 1928- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Victoria Publishing, 1995 Phys.des. 511 s. ISBN 80-85605-29-5 National bibl. num. cnb000099067 Original Essentials of Marketing Another responsib. Perreault, William D. (Other)
Bursíková, Dana (Translator)
Skřivánek, Jiří (Other)
Subj. Headings marketing * obchod Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 339.138 , 658.8 , 339 Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Důraz je kladen na strategické plánování, vysvětlení segmentace trhů, význam vlivů vnějšího prostředí na marketingovou praxi a na analýzu chování zákazníka. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeLoading…
Number of the records: 1