Number of the records: 1  

Základy marketingu


  1.  McCarthy, E. Jerome 1928- - Author
    1. vyd. - Praha : Victoria Publishing, 1995 - 511 s.
    ISBN 80-85605-29-5
      Perreault, William D. - Other   Bursíková, Dana - Translator   Skřivánek, Jiří - Other
     marketing  obchod
     příručky
    Call numberB 37.715
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Základy marketingu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníB 37.715   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněB 37.715 v1   
    Lidická ( sklad )vypůjčeno (do *14.11.2013)B 37.715 v2   

    Title statementZáklady marketingu / E. Jerome McCarthy, William D. Perreault, Jr. ; [z angličtiny přeložila Dana Bursíková ; obálka Jiří Skřivánek]
    Main entry-name McCarthy, E. Jerome (Edmund Jerome), 1928- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Victoria Publishing, 1995
    Phys.des.511 s.
    ISBN80-85605-29-5
    National bibl. num.cnb000099067
    OriginalEssentials of Marketing
    Another responsib. Perreault, William D. (Other)
    Bursíková, Dana (Translator)
    Skřivánek, Jiří (Other)
    Subj. Headings marketing * obchod
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 339.138 , 658.8 , 339
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Základy marketingu
    Důraz je kladen na strategické plánování, vysvětlení segmentace trhů, význam vlivů vnějšího prostředí na marketingovou praxi a na analýzu chování zákazníka. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.