Number of the records: 1
Interkulturní komunikace v řízení a podnikání
Nový, Ivan, 1956- - Author
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2007 - 161 s., [4] s. barev. obr. příl. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-7261-158-4 (brož.)
Schroll-Machl, Sylvia - Author
interkulturní komunikace interkulturní management Češi a Němci
monografieCall number C 330.134 Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace Title statement Interkulturní komunikace v řízení a podnikání : česko-německá / Ivan Nový & Sylvia Schroll-Machl Added title page title Interkulturní komunikace Main entry-name Nový, Ivan, 1956- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Management Press, 2007 Phys.des. 161 s., [4] s. barev. obr. příl. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-7261-158-4 (brož.) National bibl. num. cnb001711823 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Another responsib. Schroll-Machl, Sylvia (Author)
Subj. Headings interkulturní komunikace * interkulturní management * Češi a Němci Form, Genre monografie Conspect 005 - Management. Řízení UDC 316.772.4 , 005:316.72/.75 , (=162.3):(=112.2) , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 316.77 - Interpersonální komunikace Document kind BOOKS Prudký celosvětový rozvoj civilizace přináší spoustu nových jevů, které se intenzivně prosazují v praxi, ale až následně se dostávají do zájmového pole vědy. Jedním z těchto nových fenoménů je interkulturní komunikace. Realizuje se každodenně v nespočetném množství mezinárodních obchodních, politických, diplomatických, vzdělávacích či turistických kontaktů. Je to fenomén na jedné straně pozitivní, vedoucí k užitečným efektům - vždyť jeho prostřednictvím se dorozumívají, vzájemně poznávají a spolupracují lidé různým zemí, národů, kulturních společenství. Avšak na druhé straně je to také fenomén problematický či někdy až poškozující - důsledky nesprávně vedené a interpretované interkulturní komunikace mohou vést ke konfliktům, někdy dokonce až k válečným střetům. Tato kniha je určená zejména studentům a pracovníkům psychologie, etnologie, sociologie, ekonomie, marketingu a zaměřuje se na základní fenomény - na kultury, jazyky a jejich vzájemné vztahy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1