Number of the records: 1  

Svět hraček a her

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Horáková, Eva - Author
    Vyd. 1.. - Praha : Portál, 2012 - 70 s. : barev. il. ; 22 cm
    ISBN 978-80-262-0170-0 (váz.)
      Bergmannová, Michaela, - Illustrator
     čtení
     české příběhy  publikace pro děti
    Call numberC 186.194 Nejmenší čtenáři
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory k vypůjčeníC 186.194 ČD1   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 01.11.2024)C 186.194 b   

    Title statementSvět hraček a her : první čtení, to nic není / Eva Horáková ; ilustrace Michaela Bergmannová
    Portion of titlePrvní čtení, to nic není
    Main entry-name Horáková, Eva (Author)
    Edition statementVyd. 1..
    Issue dataPraha : Portál, 2012
    Phys.des.70 s. : barev. il. ; 22 cm
    ISBN978-80-262-0170-0 (váz.)
    National bibl. num.cnb002379313
    Another responsib. Bergmannová, Michaela, 1972- (Illustrator)
    Subj. Headings čtení
    Form, Genre české příběhy * publikace pro děti
    Conspect821.162.3 - Česká literatura
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 37.016:028-028.31 , 821-93 , 821.162.3-32 , (0:82-32)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruNejmenší čtenáři
    Document kindBOOKS
    Pohádky jsou napsány tak, aby je mohly číst děti, které se učí číst. Cvičí si čtení, naučily se písmena a chtějí číst jednoduché texty. Zároveň texty odpovídají požadavkům výuky tzv. genetické metody čtení. (Děti čtou a píšou pouze velká tiskací písmena, neslabikují, ale pouze hláskují). Pohádky jsou proto psány velkými tiskacími písmeny a jsou řazeny od pohádek složených jen z jednoslabičných slov až po pohádky se čtyřslabičnými slovy. Pohádkové příběhy jsou přiměřeně krátké, a to proto, aby je děti stihly během vyučovací hodiny nebo za domácí úkol přečíst celé, případně aby délkou vyhovovaly i dětem předškolního věku. Jsou stylisticky jednoduché, aby děti pochopily pointu. Ve škole je možné pohádky také použít v rámci mezipředmětových vztahů, např. v kresbě při výtvarné výchově. V neposlední řadě mohou pohádky pomoci řešit emočně volní vlastnosti a vztahy i předkládat dětem vzory chování. Eva Horáková je učitelka s dlouholetou praxí, matka dvou dětí, z nichž jedno ve škole absolvovalo výuku čtení genetickou metodou. Pro jeho potřebu se rozhodla začít psát vhodné texty. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.