Number of the records: 1
Šindler, Petr, 1972- - Author
1. vyd. - Praha : Grada, 2003 - 236 s. : il.
ISBN 80-247-0646-6
Manažer
emoce marketingová komunikace event marketing
příručkyCall number C 309.709 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci / Petr Šindler Main entry-name Šindler, Petr, 1972- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2003 Phys.des. 236 s. : il. ISBN 80-247-0646-6 National bibl. num. cnb001249177 Edition Manažer Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings emoce * marketingová komunikace * event marketing Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:316.77 , 658.8:394.4 , 339.1 Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1