Number of the records: 1  

Tvořivost a obraznost ve Školním vzdělávacím programu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Vančát, Jaroslav, 1949- - Author
    Vyd. 1. - Praha : EduArt ve vydavatelství MAC, 2008 - 43 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-86783-31-4 (brož.)
    EduArt (projekt)
     vizuální vnímání  představivost  imaginace  kreativita  vzdělávací programy  základní školy
     informační publikace  metodické příručky
    Call numberC 329.617
    Umístění 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Tvořivost a obraznost ve Školním vzdělávacím programu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 329.617   

    Title statementTvořivost a obraznost ve Školním vzdělávacím programu / Jaroslav Vančát
    Main entry-name Vančát, Jaroslav, 1949- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : EduArt ve vydavatelství MAC, 2008
    Phys.des.43 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-86783-31-4 (brož.)
    National bibl. num.cnb001789672
    NoteVydáno v rámci grantu EduArt. Terminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. EduArt (občanské sdružení) (Author)
    Subj. Headings EduArt (projekt) * vizuální vnímání * představivost * imaginace * kreativita * vzdělávací programy - Česko * základní školy - Česko
    Form, Genre informační publikace * metodické příručky
    Conspect159.95 - Vyšší duševní procesy
    UDC 159.931 , 159.954 , 159.954.3 , 37.091.214 , 373.3 , (437.3) , (036) , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Document kindBOOKS
    Tvořivost a obraznost ve Školním vzdělávacím programu
    2. metodický text pro učitele základních škol navazující na titul \"Výchova k tvořivosti ve Školním vzdělávacím programu\" (EduArt, Vydavatelství MAC, Praha 2007), dále prohlubuje metodu systémového rozvíjení tvořivosti, popsanou v prvním metodickém textu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.