Number of the records: 1
Byron, D. L. - Author
1. vyd. - Praha : Grada, 2008 - xiv, 186 s. : il. ; 22 cm
ISBN 978-80-247-2064-7 (brož.)
Broback, Steve - Author
blogy internetové publikování internetový marketing obchodní komunikace řízení vztahů se zákazníky
příručkyCall number C 330.441 Umístění 004.9 - Počítačové aplikace. Grafika. Hry Title statement Blogy: publikuj a prosperuj : blogování pro váš business / DL [sic?] Byron, Steve Broback ; [přeložil Jiří Hynek] Main entry-name Byron, D. L. (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2008 Phys.des. xiv, 186 s. : il. ; 22 cm ISBN 978-80-247-2064-7 (brož.) National bibl. num. cnb001753361 Note Přeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík Original Publish and prosper: blogging for your business Another responsib. Broback, Steve (Author)
Subj. Headings blogy * internetové publikování * internetový marketing * obchodní komunikace * řízení vztahů se zákazníky Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 004.738.12 , 004.91:004.738.5 , 658.8:004.738.5 , 316.776 , 005.346 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 004.9 - Počítačové aplikace. Grafika. Hry Document kind BOOKS Pokud se domníváte, že blogy jsou pouze pro zábavu několika nadšenců nebo zveřejňování fotografií domácích mazlíčků, raději svůj názor přehodnoťte. Firmy již pronikly do „blogosféry“ a blogy rychle získávají na popularitě jako poměrně levný a překvapivě účinný marketingový nástroj. Současně hrají významnou roli v public relations i zákaznických službách. Kniha je praktickým návodem k tomu, jak vaše nápady rychle a efektivně umístit do blogosféry. Autoři DL Byron a Steve Broback, skuteční veteráni ze světa blogování, volí neformální tón a ryze praktický přístup. Prezentují užitečné metody, nástroje a nápady, které pomohou velkým korporacím, které o zavedení blogu právě uvažují, stejně tak jako drobným živnostníkům s omezenými prostředky na budování vlastní značky. Kniha je praktickým návodem k tomu, jak můžete pomocí blogů propagovat svoji značku, zvýšit prodej výrobků a diskutovat se zákazníky. Blogy již dávno nejsou doménou několika nadšenců. Své blogy dnes mají i úctyhodné korporace jako je Boeing nebo General Motors. V knize se dozvíte, jak se vydat na někdy trnitou cestu blogování a jak v této oblasti dosáhnout úspěchu. Zjistíte, jak vytvořit a zveřejnit blog, který se hodí k vašemu druhu podnikání. Dozvíte se, jak díky vhodnému návrhu a obsahu bude právě váš blog vynikat nad ostatními. Budete upozorněni na chyby, kterým se vyhnout, i na nástroje, které lze použít. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1