Number of the records: 1
Zyman, Sergio - Author
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2004 - 255 s. : il. ; 25 cm
ISBN 80-7261-107-0 (váz.)
Knihovna světového managementu
Brott, Armin A. - Author
reklama a propagace marketingová komunikace
studieCall number C 330.849 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali / Sergio Zyman & Armin Brott ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] Main entry-name Zyman, Sergio (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Management Press, 2004 Phys.des. 255 s. : il. ; 25 cm ISBN 80-7261-107-0 (váz.) National bibl. num. cnb001308403 Edition Knihovna světového managementu Note Dotisk r. 2006. Obsahuje rejstřík Original End of advertising as we know it Another responsib. Brott, Armin A. (Author)
Subj. Headings reklama a propagace * marketingová komunikace Form, Genre studie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 , 658.8:316.77 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1