Number of the records: 1
Inclusion of children with physical disabilities in physical education, recreation and sport
Kudláček, Martin, 1974- - Author
1st ed. - Olomouc : Palacký University in Olomouc, 2008 - 157 s. : il. ; 26 cm
ISBN 978-80-244-2156-8 (brož.)
Monografie
Podpora integrace dětí s tělesným postižením ve školní tělesné výchově (projekt)
vzdělávací projekty tělesně postižené děti sociální integrace tělesná výchova integrovaná výchova a vzdělávání speciální pedagogika
studieCall number C 335.217 Umístění 376 - Speciální pedagogika Title statement Inclusion of children with physical disabilities in physical education, recreation and sport / Martin Kudláček Main entry-name Kudláček, Martin, 1974- (Author) Edition statement 1st ed. Issue data Olomouc : Palacký University in Olomouc, 2008 Phys.des. 157 s. : il. ; 26 cm ISBN 978-80-244-2156-8 (brož.) National bibl. num. cnb001931379 Ser.statement/add.entry Univerzita Palackého. Monografie Note Nad názvem: Palacký University, Olomouc, Faculty of Physical Culture Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Language note Část. český text Another responsib. Univerzita Palackého. Fakulta tělesné kultury (Other)
Subj. Headings Podpora integrace dětí s tělesným postižením ve školní tělesné výchově (projekt) * vzdělávací projekty - Česko * tělesně postižené děti * sociální integrace * tělesná výchova * integrovaná výchova a vzdělávání * speciální pedagogika Form, Genre studie Conspect 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob UDC 37.014.542 , 316.344.6-056.26/.29-053.2 , 364-786 , 796.012.6:37.016 , 37.043.2 , 376 , (437.3) , (048.8) Country Česko Language angličtina ; čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Document kind BOOKS Hlavním cílem práce bylo specifikovat fenomény, které přispívají k úspěšné integraci žáků s tělesným postižením v TV a ke změnám postojů učitelů a žáků k integraci. Podmínky pro integraci v TV a připravenost škol, učitelů i speciálně pedagogických center je velmi malá. V rámci našeho průzkumu se nám nepodařilo nalézt ani jediný případ systémové podpory integrace v TV. Učitelé, kteří nezavrhli myšlenku integrace v TV již na samotném počátku, si tedy museli většinou poradit sami. Žáci, obzvláště ti s těžším postižením, byli často osvobozováni z hodin TV a mnozí z nich neměli reálnou příležitost sportovního (pohybového) vyžití ani ve volném čase. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1